donderdag 17 januari 2013

Wat was het grijs saai en koud vandaag .

                                
  Het was vandaag mistig, saai , koud, met rijp aan de bomen




De kramsvogels waren talrijk in de bessen bomen 

Lekker liggen in de sneeuw
Het steenlopertje heeft het zo zwaar


De meeuw poetst zich gewoon liggend in de sneeuw



Totaal geen last van de kou

En geen last van mijn blik die op hem gericht was


Paaltje met prikkeldraad en rijp
Wat een rust straalt deze kramsvogel uit

Gewoon niets doen is ook heerlijk !
Bedankt voor het kijken en reageren op mijn vorrige blog   
groeten , Annie



 Thanks for watching and comment on my blog vorrige
Regards, Annie




7 opmerkingen:

  1. Very cool blog. Interesting posts. ;)
    Nice atmosphere guests with you here on the blog. ;]
    Yours. Have a nice day. !

    Follow me on facebook fanpage and blog
    I'm very concerned about this, please. :)
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful photos of the birds in the snow. I send you some warm toughts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het was hier (omgeving Nieuwkoop) ook saai en grijs. Jammer hoor. Ondanks dat heb je toch weer een mooie serie gemaakt, Annie. Die meeuwen vinden de kou geen probleem zo te zien. Je Kramsvogels zijn prachtig. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie Annie, de kramsvogels vind ik prachtig net zoals de andere, maar deze keer springt voor mij het prikkeldraad met rijp er uit,wat geweldig is dit.
    Hier helemaal geen rijp en bijna geen sneeuw.
    Ik hoop wel dat we nog wat rijp krijgen, dat kan ik ook zoiets fotograferen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful and sad looking birds, the Turnstone is my favourite, superb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad koud Annie, maar dat kwam ook door de wind. Je kramsvogel is ook mooi maar ik val deze keer toch echt voor het prikkeldraad hoor. Prachtige tekening daarin.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen


Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel het zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek en reactie.

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.
Groeten Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...