dinsdag 31 mei 2016

 


                Fotograferen doe ik op dit moment zoveel
mogelijk in onze tuin en wacht tot ik er weer voor 100% tegenaan kan 
Als alles weer een beetje gaat lijken op zoals het was voorheen !!
Dan ben ik de rijkste mens op aarden .
Allen bedankt voor het toch reageren op mijn blog en de lieve wensen !!!
 












Dagelijks worden wij getrakteerd op deze pracht vogels .
Maar al gauw is de vrede getekend .
Het gaat af en aan en ik kom ogen tekort !
Soms is er een goed gesprek of wordt er duidelijk gemaakt van wie de appel is .
Of even goed de waarheid vertellen .
Hier word ik ook echt blij van !
Ik voel mij wel bevoorrecht dat dit elke dag in onze tuin komt !
Als slot een bloemetje voor allen die een lieve reactie hebben gegeven op mijn blog , liefs en groetjes Annie Zonneveld

19 opmerkingen:

  1. Dag Annie wat een prachtige blog en dat in je eigen tuin geweldig maar je veld klaprozen mag er zeker ook zijn,wij hopen dat je weer gauw de oude mag zijn en dat je er weer op uit kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annie,
    Wat fijn weer een blogje van je te zien. De groene rakkertjes zijn prachtig hoor en zo samen met de kauw ook heel leuk. Mooie setting heb je zo met die tak en lekker fruit ;-)
    Je klaprozen zijn in een woord schitterend!
    Ik wens je een voorspoedig herstel.
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Annie, your photos are so beautiful!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annie,

    Het is fijn dat je kunt genieten van de vogels in je tuin. Ze zijn vast al aan hun dagelijkse appeltje gewend denk ik. Tot je alles weer kunt is dit een prachtig schouwspel om naar te kijken en vast te leggen. Heel mooie kleuren, prachtige lentefoto's.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!!! Fantásticas imágenes, me han gustado mucho. Saludos desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annie.

    Wat super mooi deze foto's.
    Wat heerlijk dit in je tuin te kunnen zien.

    Ik hoop dat je snel weer wat verder kunt dan je tuin, al hoewel dit ook super is.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie en dan ook nog in je tuin. Het zijn prachtige actiefotos.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is altijd prettig als je een uitnodigende tuin hebt. Het heeft je niet alleen afleiding maar ook een heleboel mooie beelden opgeleverd.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi leive Annie,

    heerlijk dat je toch weer een blog hebt gezet en wat voor een :-))))))
    Geweldig die groene parkieten en ook hoe jij ze hebt vereeuwigd. Echt super zo bij dat appeltje hihi.... Heerlijk dat je daar weer lekker van geniet ;-)

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Annie,
    wat fijn dat je aan de beterende hand bent en weer wat kan fotograferen.
    Extra fijn dat er dan in je tuin van die leuke modellen langs komen. Er gebeurt van alles bij dat appeltje. Heel mooie foto's heb je gemaakt. Kundig, dat je dat kauwtje er ook zo mooi op hebt met al die tinten zwart/grijs.
    Foto 5 is top!
    Ik hoop dat je er gauw ook weer op uit kan.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed te zien en te horen dat je zoveel natuuravontuur hebt in jouw tuin, heerlijk dat je hier zo van kunt genieten nu je er niet echt op uit kunt trekken.
    Prachtige foto's heb je kunnen maken en wat een heisa is het daar om die lekkere appels, volgens mij kun je daar wel de hele dag naar kijken.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Annie,
    marvelous photos of the birds and the apple. So beautiful !
    I wish you all the best.
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful blog Annie, I love the Parrots.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Annie ze zijn weer prachtig en vooral je teksten erbij moet er altijd om lachen en dat is gezond lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, dat heb je prachtig gedaan Annie, vliegende vogels fotograferen is erg lastig maar die vliegende halsband is echt knap werk.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Annie,
    alles goed met je??
    wat een pracht en dat allemaal in je tuin te gek gewoon.
    geniet er maar lekker van.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Annie,
    Geweldige foto's!! Gaaf om die twee halsbandparkieten zo samen bezig te zien. Wat een druktemakers zijn dat hé..?! Maar wel hele mooi vogels. Super dat jij ze zo van dichtbij kunt zien en hebt kunnen fotograferen.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ¡Impresionante blog, maravillosas fotos!. Un saludo desde Asturias (España).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Many Thanks for the shared this informative and interesting post with me.
    News Games Now
    Kizi Games
    io gamesbx 2r
    GamesBX 2 app

    BeantwoordenVerwijderen


Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel het zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek en reactie.

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.
Groeten Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...