dinsdag 23 december 2014





Beste blog Vrienden  even ontbreekt mij de energie om al de foto's te plaatsen die in de banner staan , door dat er een Inbreker naast ons bed stond op de avond en nacht van 25 December en wij flink van slag zijn !! het heeft een flinke schaduw geworpen over onze feestdagen die finaal in het water gevallen zijn , het enige lichtpuntje is dat we niets mankeren !! allemaal veel gezondheid en Foto plezier in 2015 ! lieve groetjes Annie en Jan Zonneveld 

              
De Vogeltjes storen zich niet aan het weer en zijn altijd vrolijk aan het poetsen of aan het eten

Even kijken waar ik de lekkerste hapjes kan vinden .


Een regenachtige dag maar eten gaat gewoon door !

Hier kan ik alles goed over zien !!

Dit is mijn uitkijk post !

Hier heb ik een prijs mee gewonnen !
Dit is mijn eet plekje zo je ziet !
Alles is in de tuin dus genoeg te zien HEERLIJK !


De leukste van alle vogeltjes is de Roodborst voor mij !

Hij kent elk plekje van de tuin !
Ook de musjes zijn elke dag present !

Wat zijn ze toch leuk !
De Vink heeft de mooiste kleuren van alle vogeltjes in onze tuin !

Er ontgaat hem echt niets !!
En niet te vergeten deze mooie Houtduif .
En de mooie zang Lijster !
Ook mijn lieveling mag niet ontbreken de SPREEUW .
En op speciaal verzoek de Uilen die ik fotografeerden in Zeeland !

En zo je ziet kunnen ze ook praten !!

Hier kijkt de Uil nog wel slaperig .

Telkens op een andere paal en ik maar lopen ppffffff .

Dit is het paaltje tegenover de zee !

Maar bang of wantrouwend waren ze niet !
Lekker rekken en strekken dat doen ze ook heel graag !
Vlakbij zaten ook 7 Patrijzen op het fietspad !

Ook zij gingen gewoon hun gang of ik er helemaal niet was !
De Torenvalk zat een 500 meter verderop

Hij had net een vogeltje op gegeten maar dat is voor mij geen leuk moment !
Aan het einde van de dag ging de zon mooi onder !
En gingen wij blij en voldaan huiswaarts !
Onze vogeltjes wensen U allen een fijn Foto jaar toe en eet niet te veel met de Kerstdagen anders blijft er niets voor ons over !!
Bedankt voor het kijken en het reageren op mijn vorige blog ! fijne dagen allemaal en lieve groetjes Annie Zonneveld .

20 opmerkingen:

  1. Prachtig Annie om zoveel soorten mooie vogels in je tuin te ontvangen en die prijs is meer dan verdiend laten we het maar niet over je dagje zeeland hebben z,on mooie dag willen we allemaal wel. Annie jullie ook hele fijne dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Bas voor je fijne reactie !
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annie.

    Prachtige foto's van de vogels Annie.
    De Uilen zijn echt heel mooi.
    Fijne dagen en een mooi 2015 toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Annie bedankt voor de wensen en voor alle mooie foto's die je het afgelopen jaar hebt laten zien en veel gezondheid lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annie,
    Wat een plaatjes zijn dit!! Echt waanzinnig mooi!!
    Geweldig hoe je die pimpelmeesjes hebt gefotografeerd met die zalm kleurige achtergrond. Foto 4 is echt schitterend met die mooie pose en die glinsterende waterdruppeltjes.
    En dan die uil, helemaal te gek!! Een puike serie hoor Annie, klasse!!

    Groetjes en ik wens je hele fijne kerstdagen,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an opening to the holidays, a beautiful collection of the birds and the sunset.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty's je foto's Annie.
    Prachtig om te zien.
    Wens jou ook hele fijne kerstdagen.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge wat een heerlijk vogelblog Annie, zowel de vogels in de tuin als die in de natuur houden van jou volgens mij... wat een schitterende opnamen laat je hier van ze zien, het lijkt wel of ze speciaal voor je gaan poseren!
    Echt genieten en dat heb je zelf bij het maken van deze fotoserie vast ook gedaan!
    Fijne feestdagen gewenst en alle goeds voor het komende jaar.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat woon jij daar in een paradijs, Annie. Toe maar, uiltjes en patrijzen..... Wat een schitterende serie. Je mezen, wow wat mooi en je vinkjes... Maar de allermooiste/leukste vind ik de pratende uil. Wat een snoepie. Zo lief. Hele fijne dagen en vooral een gezond 2015 voor jou en je familie. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Annie,
    Je hebt me weer blij verrast met deze schitterende vogelfoto's. Zo scherp en zo fijntjes. De mezen, de roodborst, vink met kraaloogjes, haarscherpe huismus en zanglijster en dotje van een spreeuw, allemaal beeldschoon, patrijsjes zo dichtbij is toch ook een buitenkansje! Maar de torenvalk en bovenal de velduilen zijn natuurlijk echt de toppertjes! Mooie zonsondergang ook wat een gloed!
    Voor jou en Jan ook hele fijn e feestdagen en alle goed voor 2015. Ik hoop dat je vooral doorgaat met zulke prachtige blogs!!! en gefeliciteerd met je baby-pimpelprijs!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een blog om van de ene verrassing in de ander te vallen, Annie. Zit ik al geweldig te genieten van je ontzettend mooie foto's van de tuinvogels, komt daar een superserie met de prachtigste uilenplaten achteraan. Gewéldig mooie foto's. Bovendien heb je met nr 20, 21 en 25 ook nog eens bijzondere momenten te pakken. De patrijs, torenvalk en zonsondergang staan er ook nog eens mooi op.
    Joke noemt het ook al een paradijs waar jij woont; daar lijkt het echt op met al deze prachtige vogels in de buurt. Maar ja, dan moet je ook nog zulke foto's kunnen maken. En dát doe jij geweldig goed.
    Wens jullie heel fijne feestdagen en alle goeds voor 2015.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annie wat een prachtige serie vogels zijn dit weer.
    Ik zit te genieten.
    Voor jou en Jan ook hele fijne feestdagen en een heel gezond 2015.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Annie,
    Wat een prachtige foto's van de verschillende soorten vogels. Daarnaast heb je er een aantal tussen van soorten die we niet zo vaak zien, zoals patrijzen en uilen..Stuk voor stukjes plaatjes.
    Ik wens jullie prettige feestdagen en jaarwisseling.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende serie, Annie, met jaloerse blikken heb ik ze stuk voor stuk bewonderd. Zo zou ik de vogels ook wel eens voor de lens willen krijgen, Wie weet , het volgend jaar. Ik wens je fijne feestdagen en een voorspoedig 2015 en ik hoop op nog meer van die prachtige foto's. Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Annie!!!!!!!!!!! Je weet me ook wel behoorlijk groen te krijgen zeg arghhhh..........
    Je vogeltejs zijn allemaal topstukken en zo mooi op de foto gezet. Maar je uil ... daar heb ike cht bij zitten kwijlen arghhhh...... zo gaaf als die foto's zijn. Ik heb ze zitten bekijken, bekijken en nog eens bekijken en ja.... ik ben zo groen als wat whaaaaa......... Een heel dik compliment.

    En dank voor je lieve wensen.

    Dank je wel voor je lieve wens.
    Dank je wel voor al je lieve reacties van het afgelopen jaar.

    Ook voor jou, Jan en al je dierbaren om je heen, een paar hele fijne feestdagen en een mooi, gelukkig maar vooral gezond 2015.
    Dat we ook in het nieuwe jaar weer van elkaars mooie natuurmomenten mogen genieten.

    Lieve groetjes,, Helma
    ✰☆҉‿☆҉⁀☆҉


    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhhh, die uilen. Wat zijn die toch mooi, wat een prachtige foto's.
    Je kleine tuinvogeltjes doen daar niet aan onder hoor, ook prachtige foto's. Maar zo'n veld uil op deze manier op de foto zetten, geweldig, dit heb ik nog op mijn wensenlijstje staan.
    Voor jou ook een heel goed, gezond 2015
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Abraço de Ano Novo com votos de muita felicidade.
    Feliz Ano Novo.
    AG

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Happy New Year, Annie! Wishing you health, happiness and more wonderful photos for 2015!

    BeantwoordenVerwijderen


Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel het zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek en reactie.

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.
Groeten Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...