woensdag 27 februari 2013

Ja hoor de lente gaat echt door !




Ohhh wat ben jij mooi
Hoeveel kinderen zullen wij nemen
daar moet ik bij zijn !
Even in zijn versnelling
Wat een heerlijke tijd
Pssssss ik heb geen zin in die ander
Je komt niet dichterbij hoor !!!
I love you
Puh dan ga ik wel een ander zoeken 
                                  Bedankt voor het kijken en reageren op het blog van het meisje
                                                                    groeten , Annie
                                 Thanks for watching and comment on my blog from the little girl!
                                                                    regards, Annie

19 opmerkingen:

  1. Bonitas capturas del cortejo de los Somormujos lavancos.Saludos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annie wat is dit mooi ,is dit niet vroeg? of vergis ik mij .je bent in ieder geval de eerste bij wie ik balsende futen zie en hoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb weer van je genoten niet alleen van je mooie foto's maar ook van je tekst lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Que bichinho mais engraçado, Annie. Não conhecia. É bem diferente. Adorei ser apresentada a eles. São lindos e animados.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annie,
    wat zijn je futen mooi geworden het is ook wel een heerlijk opject,
    om ze te fotograveren.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's van deze futen en de tekst er bij.Heel mooi.gr.Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annie, ik moet nog bijlezen hoor en deze foto's van de Futen vind ik werkelijk schitterend! Ik hop er komende dagen ook een aantal te zien.

    Wat het maandthema betreft: Ik had er een link bijgezet en je lachte dan wel, maar de plaatsing van de thema's is iedere laatste dag van de maand. In dit geval dus inderdaad vandaag.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi, Annie. Vooral foto 7 vind ik super. Ik moet hier ook nodig eens bij de futen gaan kijken. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's Annie..... dit is ttttttttttttttTOP.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie Annie, echt genieten is dat als je een futenpaartje zo bezig ziet.
    Ze gaan helemaal in elkaar op.
    Jij hebt dat heel goed vast gelegd, mijn complimenten.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely brilliant photos. The Grebes are one of my favourites, full of love, cheers Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie serie van de futen. Ik heb de futen bij mij in de buurt nog niet zo actief gezien. Ik hoop nog wel dat ik dit spektakel net zo mag meemaken als jij hier laat zien.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful playing of this two birds with eachother. Marvelous photos !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Annie,
    Dit zijn prachtige beelden van vogels en een grote originalité.Bravo voor dit uitstekende verslag.
    vriendschappen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Don't worry, I am also very late in my comments!
    Beautiful entry, Annie!
    I have to keep an eye for those around my area!
    Such beautiful birds and your photos are exquisite!
    Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige serie Annie, mooi om het zo voor de lens te hebben.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Annie,

    Tsjonge, die staan er ook wel heel lekker op hoor. Vooral de 7de foto is ontzettend mooi.
    Gebeurt niet vaak dat ze je allebei met die mooie opgezette kopveren mooi aankijken. Wat een prachtige foto is dat.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Annie,

    Wat zijn ze weer mooi de fuut in paartijd.
    Leuk geschreven blog bij je foto's.

    We zullen zien wat voor moois de lente weer voortbrengt, ik kan niet wachten.

    Fijn weekeinde,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen


Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel het zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek en reactie.

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.
Groeten Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...