dinsdag 12 februari 2013

Mijn Uilen uurtje



Deze is echt niet nieuwsgierig
Dit is pa uil met het land op de achtergrond
Net wakker
Dit is rekken en strekken na het dutje
Nog even schudden
En dan nog even kijken waar haar vriendje is
En Hij houd haar ook goed in de gaten
                            Bedankt voor het kijken en het reageren hopelijk kan het er mee door
                                                                   groeten , Annie
                                       Thanks for watching and reacting hopefully it passable

                                                                   regards, Annie

27 opmerkingen:

  1. Beautiful owl ... Thank you for leaving your comment. Greetings ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uilen staan nog op mijn verlanglijstje. Dus ook op deze serie ben ik best een beetje jaloers, hoor. Prachtige foto's, Annie. En een heerlijk zonnetje, zo te zien. Hier viel het tegen vandaag. Veel bewolking. Fijne avond. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning, absolutely stunning. Your photography is the best.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie Annie en superscherp!
    Net zoals Joke staan deze ook op mijn verlanglijstje.

    Groet,
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lindos registros! Show de imagens!

    Ano de 2013 começando... acabou o carnaval... vida que segue... retornando.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Annie dat is een heel mooie serie van de Uilen .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an gorgeous bird!
    I wish I could see one that close!
    Your photos are brilliant, congratulations, Annie!
    Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw Annie wat weer een geweldige serie.
    Ik ben helemaal weg van de tweede foto, hij of zij kijkt je recht aan, deze zou ik groot aan de muur hangen.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such beauty! Both compositions are very well done, I love them against the two different backgrounds.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw een dikke tien Annie, mijn complimenten voor deze serie.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow!4th picture is amazing!

    Have a great St.Valentine's Day!

    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :) | PJ’ Ecoproject

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zeldzame mooie serie.
    Groet eilandstaete.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Annie,
    wat zijn ze toch mooi de uilen.
    vooral hoe jij ze fotografeert.
    en leuk dat je nog even gekeken had.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt allemaal voor jullie fijne reacties ook op mijn vorrige blog !
    groeten , Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/


    Thank you all for your lovely comments on my blog vorrige!
    regards, Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een geweldige waarneming, een Velduil zie je toch echt
    niet zomaar overal.
    Jij hebt deze kans prachtig benut en een heel mooie serie gemaakt,
    ik had graag even naast je gestaan.
    Mijn favoriet is foto twee, prachtig scherp en met die mooie
    gele ogen vol in beeld, heel fraai.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Annie,
    Deze vogel is prachtig en je beheerd een prachtige serie foto's.
    Gefeliciteerd en vriendschappen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zoekt haar Valentijntje natuurlijk mooi op de plaat gezet Annie lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Annie,

    Zoals ik al eerder bericht had, vind ik dit een fantastisch mooie serie. De velduil is toch wel 1 van mijn favoriete vogels en jij hebt hem prachtig in beeld gebracht.
    Lekker he? Als ze even mooi blijven zitten poseren.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh, de velduil. Wat heb je hem mooi. Ik durf het bijna niet te vragen, maar was dit afgelopen zondag? (denk het niet want ik zie geen sneeuw). Waar heb jij ons gezien, zondag, bij de Brouwersdam, het spuigat waar de zeehonden zaten? Ik weet niet meer precies hoe laat dat was, rond 11 uur ofzo.
    Wel grappig als je elkaar op zo'n plek tegenkomt.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's van deze uil. Ik heb alleen in het buitenland nog uilen kunnen fotograferen. Het is dus wachten op een goed moment in Nederland. Deze foto's vind ik bijzonder knap gemaakt.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En dan zegt ze gewoon "Hopelijk kan het ermee door!!!!!!!!" Nou... Annie, je mag gerust weten dat ik behoorlijk groen zie van jaloezie hoor. Wat een geweldige foto's.
    Wij zijn afgelopen december helemaal naar Zeeland gereden om deze uil te fotograferen maar never niet een velduil gezien.

    Werkelijk een prachtig serie en ook hele grote complimenten!

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Truly, truly beautifl. It is always a WOW when I came here. Your header is amazing. Thanks for sharing this serie.
    From Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. amazing captures, really nice, but makes me think of the owls in Twin Peaks hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulos Bird and excellente series !!
    well done

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Annie,

    Ik had deze even gemist, maar geweldig mooi, om je vingers bij af te likken. Ben vorige winter naar Zeeland getogen, maar helaas de velduil niet gezien. Wel later in het voorjaar ergens in Limburg, maar zo mooi als jij ze nu hebt daar kun je alleen maar van dromen. Complimenten.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooie serie...! dit is niet het gebiedje waar ik was overigens hoor

    BeantwoordenVerwijderen


Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel het zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek en reactie.

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.
Groeten Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...