zaterdag 28 maart 2015

  
Een week lang hebben wij  elke morgen om 6uur naar de opkomst van de Zon zitten kijken op de landtong van Rozenburg en wij waren zo verrukt hoe het dagelijks verschilden !!

Elke morgen was het anders maar altijd even mooi !
Ons mooiste plekje voor rust en blijdschap !

Niemand op de weg alleen de boten in de waterweg !

Hier moest de Zon nog wakker worden !

Door de wolken die het verhinderde was hij ook al snel boven de wolken toen hij op kwam !

Hier ging het niet zoals hij van plan was op te komen .

Deze is van 28 -3 2015 en dit gaf aan dat er veel regen op komst was ennnnn het klopte .
Bedankt voor het kijken en reageren op mijn knutsel blog ! fijn weekend ! groetjes Annie

27 opmerkingen:

  1. Hoi Annie.

    Prachtige foto's Annie.
    Echt genieten van zoiets moois als de zonsopkomst.

    Groettie van Patricia.,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning is the word, the last one is the best Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annie,
    Wat een prachtige sfeerbeelden.
    Geweldig die kleuren en mooi zo met die silhouetten van die bomen.
    Echt heel mooi gedaan!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annie
    Op Joke's blog kwam ik jouw blog tegen. Super wat een mooi foto's. Ik ga je zeker volgen.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer een heel mooie blog van de opkomende Zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annie,
    Wat een goed idee, met geweldig resultaat!
    foto 1, 3, 6 en 8 vind ik de toppertjes uit deze bijzonder mooie serie.
    Fijn weekend,
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende zonsopkomst Annie.
    De laatste foto is echt geweldig, wat een prachtige kleuren.
    Een heel fijn weekend.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Annie, en wat een rust straalt het uit. Daarnaast vind ik het erg knap dat je elke ochtend zo vroeg op bent gestaan om deze mooie serie te maken, top.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Annie wat heerlijk om daar op dat tijdstip te zijn ,dat is al een belevenis, trouwens dit spreekt boekdelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pracht foto's Annie.
    Mooi sfeertje heb je zo met de zon.
    Fijne zondag, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurrijke sfeerplaten. Inderdaad geen dag hetzelfde.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. piękne zdjęcia i sceneria!!.., pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, Annie, al die verschillend gekleurde luchten.
    Jullie zijn niet voor niets zo vroeg opgestaan. Ieder dag een ander theater-spectakel!
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi idee om een aantal dagen achtereen op zo'n fraaie plek naar de zonsopkomst te kijken en
    prachtig om te zien hoe iedere dag de zon weer anders opkomt.
    Een fraaie serie Annie, ik heb er van genoten.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige plaatjes, en de rust straalt er van af!

    Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Práchtig, Annie. Het lijkt me heel fijn om daar te zijn. Om lekker tot rust te komen. Foto 2 (de 1e grote foto) vind ik de mooiste. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Annie,
    ik vind het schitterend.
    ik heb er zo van genoten.
    echt een rustig plekje om te genieten.
    fijne pasen groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Annie,
    wat een schitterende serie is dit geworden!
    Fantastische kleuren en zo betoverend om te zien.
    Ik zie jullie zo voor me en genietend op een bankje om dit wonder der natuur steeds te zien, voelen en te beleven.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super super zo mooi Annie lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastic shots - the sky has so many colourful moods.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Annie,
    marvelous photos with the trees and this special colors in the background.
    Happy Easter to you !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gedaan Annie ik hou daar van lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige serie Annie. De fotos zijn zeer sfeervol en laten de natuur op zijn moooist zien.

    groet

    peter van de beek

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie serie, zo zie je dat een zonsopkomst iedere keer weer anders is.
    ik vind foto 2 (met de vogel) en 5 (waar de zon nog niet wakker was) het mooist
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Annie,
    lieve meid, (mevrouw) het zijn allemaal schilderijtjes.
    prachtig gewoon.
    zou ik van de laatste foto misschien een foto mogen hebben.
    als ik het wat minder druk heb.
    wil ik daar graag een schilderij van maken als jij het goed vind,
    ik hoor het wel.
    dan geef ik je mijn e. mail adres.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Evening overnight changes.
    Great atmosphere!
    Greeting Liplatus

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie serie-knap gedaan-vindt ze allemaal zeer geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen


Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel het zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek en reactie.

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.
Groeten Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...