zondag 24 maart 2013

Zwartkopje in de tuin



Dit Vogeltje is mij onbekend maar nu dagelijks in de tuin
Ze zijn klaar voor de lente maar wanneer ??
Moeder Kangoeroe is al twee stappen verder !
Veilig in de buidel bij Mammie

Lekker warm in deze nare koude tijd

Dit is toch heerlijk !!!
             Bedankt voor het kijken en reageren op mijn Blogs 
                                     Lieve groeten , Annie
             Thanks for watching and responding to my Blog

                                    With love, Annie

22 opmerkingen:

  1. Geweldige foto's Annie, zo gaaf de albino kangeroe.
    Je laat mij echt genieten.
    Fijne zondag nog, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Annie wat is dat vertederend om dat kangeroetje zo in de buidel bij de moeder te zien,prachtige serie .het word hier nou toch ook wel een beetje tijd voor iets aangenamere temperaturen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's Annie, wat zijn die van de kangeroe mooi !!!!!!!
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh!!! Just beautiful.. Gorgeous pictures.. Love it.. Cheers!!!..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat lief, Annie. Die Kangoeroe's. Prachtig afgewerkte foto's. Ik had nog nooit een witte Kangoeroe gezien. Hele mooie serie. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Annie, Wat een prachtige dieren foto's. De witte kangoeroe vind ik het allermooiste. Wat ziet dat er fijn uit voor de kleine, zo bij moeder in de warme buidel.

    Fijne dag,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zou toch bijna jaloers worden op het kangoeroejong. Zo lekker warm en knus. Mooie foto's, vooral de laatste vind ik heel mooi.

    Fijne zondag,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful photos of the bird and the kangaroo. So cute !
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geluk zulke mooie opnames goed gedaan Annie lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Annie wat een mooie foto's echt heel mooi ,het is echt genieten.Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige fotos. Zeker die van de kangoeroes.
    Dat vogels met het zwarte kopje is gewoon de zwartkop. Leuk als je die in je tuin hebt.

    groetjes,

    Peter van de beek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's en een genot om te bekijken.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi dat zwartkopje, prachtige foto.
    De albino kangaroes vind ik een heel vertederende serie.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha wat leuk dat je al een Zwartkop in de tuin hebt, de meeste moeten
    nog terug komen uit de overwinteringsgebieden.
    Hij zal het als voornamelijk insecteneter wel moeilijk hebben nu.
    En moeder en kind Kangoeroe brengt je toch wel echt in de lentestemming,
    wat een aandoenlijke foto's, mooi!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Que lindas imagens! As do canguru ficaram espetaculares. Parabéns, um belo post.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het "zwartkopje" is volgens mij een zwartkopmees of een glanskopmees. Het verschil vind ik altijd moeilijk aan te geven. De albino kangoeroe is wel heel bijzonder. In welke dierentuin ben je geweest?
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Annie,
    wat een lieve foto's van de kangoeroe.
    en het vogeltje heb ik nog niet vaak gezien .
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Annie,

    wat een mooie platen weer en zeker van de witte kangoeroe. Geweldig zo met dat kleintje in de buidel :-) Dat zwartkopje is een welkome gast in je tuin. Heerlijk dat je ehm op de foto kon zetten.

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love the Kangaroo Pictures.
    Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful series Annie!
    I love the white kangaroos. I have seen white ones in Australia!
    Cheers and congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Annie,

    Ik had deze serie even gemist, maar omdat ik hem top vind wil ik toch nog reageren. Echt heel mooi en vertederend de foto's van de albino-kangoeroe, vooral foto nr. 4 is een plaatje en als rechtgeaarde vogelliefhebber vind ik de tweede foto met de interactie tussen de wilde eenden ook heel fraai. De witte omlijstingen van je foto's doen het trouwens ook erg goed. Complimenten.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen


Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog, ik stel het zeer op prijs.
Bedankt voor je bezoek en reactie.

Thanks for your visit and comment.
Merci pour votre visite et commentaires.
Gracias por tu visita y comentario.
Grazie per la vostra visita e commento.
Köszönöm a látogatást és megjegyzést.
Tak for dit besøg og kommentar.
Kiitos vierailusta ja kommentoitavaksi.
Tack för ditt besök och kommentar.
Obrigado por sua visita e comentário.
Dziękujemy za wizytę i komentarz.
Спасибо за ваш визит и комментарий.
Groeten Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...